26-02-2009 (Lekker gezellig)
26 februari 2009 - Cape Town, Zuid-Afrika
Ja de gehele week lekker gewerkt, dan moet je natuurlijk wel even bijkomen daarvan. Helemaal met het tempo waarmee ik heb gewerkt. Er is niet veel gebeurd deze week, maar ik zit uit te kijken naar het weekeindje weg dat is geregeld voor dit weekeind. We gaan met 11 man naar Hermanus. Moet een dorpje zijn waar je walvissen kunt spotten. Sander heeft alles geregeld, van de auto tot aan het huisje dus dat scheelt alweer. Morgen gaan we dan ook redelijk op tijd weg om zo een beetje op tijd aan te komen in Hermanus.
Maar goed, genoeg gepraat over de dingen die nog gaan komen. We zijn deze avond heerlijk wezen eten (ja, alweer) en daarna even naar Long Street (is de straat waar alle kroegjes en barretjes zijn. De foto’s (met de titel “Lekker gezellig”) zijn van deze avond.

- Lia: Hoi Melvin, Wat een leuke…
- john: wat een kut verhaal
- albert en alie: hallo melvin, wat jammer…
- marica: hoi alles goed? wanneer kom…
- Ma: Hoi, Het is hier nu knudde…
Alle reacties »